Grandior Hotel Prague hledá kolegu/kolegyni na zkrácený úvazek.
Hotel má kapacitu 393 pokojů, 13 variabilních konferenčních místností pro zhruba 1000 osob, restauraci Bistro & Café Grandior se specialitami české a mezinárodní kuchyně a také nabízí parkování v podzemních garážích.
Společnost Le Hotels Group v současnosti provozuje 6 hotelů v samotném centru Prahy 1 jen několik kroků od významných historických památek i kulturních a obchodních příležitostí. Hotely mají celkovou kapacitu 1 300 pokojů a konferenční prostory pojmou až 1 400 osob. Rozměrné sály i menší jednací salonky nabízí širokou škálu využití – od korporátních školení, přes odborné semináře, až po prezentace nových modelů vozidel. V hotelových restauracích a barech je možné pořádat večírky, rauty, vernisáže, oslavy a další společenské akce.
V rámci společnosti je kladen velký důraz na využívání lokálních surovin pro přípravu veškerých pokrmů a na ekologický provoz spravovaných nemovitostí.
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚČETNÍHO ODDĚLENÍ
Zkrácený úvazek, pracovní doba je 4 hodiny denně.
Nástup ihned nebo dohodou.
Vaší každodenní pracovní náplní bude:
- Administrativní práce
- Archivace dokumentů
- Administrativní podpora účetního oddělení
Předpoklady:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Aktivní, zodpovědný a pečlivý přístup
- Schopnost samostatné práce a dobré organizační schopnosti
- Ochota učit se nové věci
Za to Vám nabízíme:
- Přátelské a příjemné pracovní prostředí
- Skvělou dopravní dostupnost
- Rozvoj profesních a jazykových dovedností
- Zázemí stabilní investiční a hotelové společnosti
- Možnost kariérního růstu v rámci celé společnosti Le Hotels
- Multisport kartu za zvýhodněnou cenu
- Zoo kartu
- 50% slevu do restaurací Le Hotels
- Personální stravování za zvýhodněnou cenu
- Další benefity po 1 roce u společnosti
Další zajímavé pracovní nabídky na: www.partner4job.cz