PARTNER 4 JOB s.r.o.
hledá pro svého významného klienta – hotel Majestic Plaza, patřící do hotelové skupiny Le Hotels Group, vhodného uchazeče/uchazečku na pozici:
EVENT MANAGER / F&B MANAGER ASSISTANT
Společnost Le Hotels Group v současnosti provozuje 6 hotelů v samotném centru Prahy 1 jen několik kroků od významných historických památek i kulturních a obchodních příležitostí. Hotely mají celkovou kapacitu 1 300 pokojů a konferenční prostory pojmou až 1 400 osob. Rozměrné sály i menší jednací salonky nabízí širokou škálu využití – od korporátních školení, přes odborné semináře, až po prezentace nových modelů vozidel. V hotelových restauracích a barech je možné pořádat večírky, rauty, vernisáže, oslavy a další společenské akce.
V rámci společnosti je kladen velký důraz na využívání lokálních surovin pro přípravu veškerých pokrmů a na ekologický provoz spravovaných nemovitostí.
Náplň práce:
- Kompletní příprava, plánování a realizace akcí
- Koordinace veškerých potřebných informací a úkonů potřebných k perfektnímu zajištění akce
- Komunikace s klientem a řešení jeho požadavků
- Zajištění efektivní interní komunikace napříč hotelovými odděleními
Požadavky:
- Máte zkušenosti z hotelového / eventového prostředí?
- Komunikujte anglicky?
- Baví Vás organizovat, komunikovat s klienty?
Nabídka:
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- Firemní stravování za zvýhodněnou cenu
- Multisport karta
- 1x ročně hotelový bonus - 1 noc v hotelu se snídaní
- 50% sleva na restaurační služby
- Po zkušební době noc v hotelu se snídaní pro 2 osoby
- Po roce zaměstnání 25 dní dovolené
- ZOO karta
- Nástup možný ihned/dohodou
Platové ohodnocení dle zkušeností: 35.000 Kč - 38.000 Kč + odměny (případně dle zkušeností/znalostí)
Další zajímavé pracovní nabídky na: www.partner4job.cz